صد و هیجده

ساخت وبلاگ

یکی از مهم ترین و رایج ترین انواع نرم افزارها مبدل ها هستند که علاوه بر استفاده کاربران از این گونه نرم افزارها شرکت های نرم افزاری زیادی هم هستند که در تولید این دسته ابزارها فعالیت دارند. به همین دلیل است که در سایت های مختلف معرفی نرم افزارها مدل های مختلفی از مبدل ها قرار داده می شود تا کاربران بتوانند بسته به نیاز خود از این گونه ابزارها استفاده کنند. ما هم در این مطلب یکی دیگر از مبدل های تصویری را به شما معرفی می کنیم که در عین سادگی توانایی پشتیبانی از اکثر فرمت های چندرسانه ای را دارا بوده و می تواند کار تبدیل را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. Wondershare Video Converter نام نرم افزاری قدرتمند در این زمینه است که توانایی تبدیل فرمت های رایج را داشته و می تواند با بالاترین سرعت ممکن اکثر فرمت های صوتی و خصوصا تصویری را تبدیل کند.
شاید فرمتی نباشد که این ابزار از تبدیل آن به فرمت های دیگر برنیاید و به همین دلیل هم هست که کاربران به راحتی می توانند این ابزار را برای تمامی فرمت ها و تبدیل های خود استفاده کنند. پخش ویدئوهای در حال تبدیل که با استفاده از پلیرداخلی نرم افزار فراهم می شود از جمله قابلیت های جالب این ابزار به شمار می رود. Wondershare Video Converter همچنین امکان تبدیل فرمت ها را به دی وی دی به منظور ساخت دی وی دی فیلم را داراست که امروزه به واسطه رایج شدن دی وی دی ها بسیار مورد نیاز کاربران است.
این ابزار نه تنها در تبدیل قدرتمند است بلکه قابلیت های جالبی نظیر امکان ویرایش ساده فایل ها ، اضافه کردن افکت های مختلف ، امکان برقرار ارتباط میان سیستم های قابل حمل صوتی و تصویری و ... را داراست که می توانند به عنوان قابلیت های جانبی بسیار مورد استفاده قرار گیرند. تمامی این عملکردها و قابلیت ها به راحتی قابل استفاده بوده و اکثر کاربران مبتدی هم می توانند با کمی حوصله و به واسطه داشتن رابطه کاربران جذاب نرم افزار به تمامی خواسته های خود دست پیدا کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wondershare Video Converter Ultimate:
- پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج
- سرعت بالا در تبدیل
- امکان ویرایش ساده فایل ها
- امکان ساخت دی وی دی فیلم
- پلیرداخلی موجود در نرم افزار
- امکان ساخت منو برای دی وی دی ها
- قابلیت تغییر در اندازه تصاویر و کیفیت آن ها
- قابلیت برقراری ارتباط با سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

صد و هیجده...
ما را در سایت صد و هیجده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ناشناس 118 بازدید : 408 تاريخ : شنبه 12 فروردين 1391 ساعت: 21:18


کاربرانی که به صورت معمول هم با اینترنت سروکار دارند معمولا حداقل یک پست الکترونیکی شخصی برای خود ساخته اند تا برای ارتباطات راحت تر از آن بهره بگیرند. سرویس جیمیل که چند سالی است ارائه شده توانسته در همین مدت هم جز محبوب ترین سرویس های پست الکترونیکی باشد ؛ چک کردن پست الکترونیکی کار فوق العاده ساده ای اما زمانی که پست الکترونیکی زیاد درگیر می شود و دائما ایمیل های جدید ارسال و دریافت می گردد کار کمی دشوار می شود و نمی توان در لحظه دریافت ایمیل را چک کرد. Gmail Notifier Pro یک نرم افزار فوق العاده ساده اما در عین حال بسیار کارآمد است که به واسطه آن کار می تواند با تعریف اکانت خود که در سرویس جیمیل ساخته است با فاصله های 1 دقیقه ای ایمیل خود را چک کند. به این ترتیب کمترین زمان لازم است تا کاربر متوجه شود که ایمیل جدیدی دریافت کرده است. نکته بسیار حیاتی در مورد این ابزار سازگاری با دیگر امکاناتی است که گوگل ارائه می دهد ؛ Google News ، Google Calendar ، RSS ها ، و Google Reader از دیگر اکانت هایی هستند که می توان با تعریف آن ها در Gmail Notifier Pro اخبار و پیام های جدید را دریافت کرد. نکته مهم دیگر هم امکان تعریف چند اکانت همزمان است ؛ یعنی می توان برای مثال دو ایمیل متفاوت تعریف کرد که در صورت دریافت خبر جدید به صورت جداگانه نمایش داده خواهند شد. کار کردن با این ابزار بسیار ساده است ؛ پس از نصب و اضافه کردن اکانت زمانی که ایمیلی دریافت می شود در Taskbar منویی ظاهر می شود که بخشی از ایمیل و سرتیتر آن را نشان خواهد داد. تمامی تنظیمات از جمله تم ها ، زمان چک کردن برای ایمیل های جدید ، کانکشن ، زمان بندی عملکردها ، هماهنگی با مرورگرها و گزینه های دیگر با اختیار کاربر ویرایش و ذخیره می شوند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Gmail Notifier Pro:
- چک کردن لحظه به لحظه ایمیل
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- نمایش ایمیل ها در پنجره ای کوچک کنار ساعت ویندوز
- هشدار دریافت ایمیل به همراه یک زنگ قابل تنظیم
- هماهنگی با دیگر سرویس های گوگل
- امکان تعریف چند اکانت به صورت مجزا از سرویس های مختلف
- امکان تنظیم پوسته نرم افزار
- قابلیت هماهنگی با مرورگر دلخواه
- تنظیم کانکشن نرم افزار
- حجم بسیار مناسب
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

صد و هیجده...
ما را در سایت صد و هیجده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ناشناس 118 بازدید : 437 تاريخ : شنبه 12 فروردين 1391 ساعت: 21:18


بازی کانتر استریک نیازی به معرفی و توضیح ندارد، در تمام گیم نت ها این بازی را دیده اید و بی شک همه گیمرها اعم از مبتدی و حرفه ای نیز با آن آشنایی دارند. این بازی محبوب که ساخت و نشر آن توسط دو کمپانی معروف Valve Software و Vivendi Universal انجام یافته است، هم دارای قابلیت Single Player (تک نفری و مبارزه با کاراکترهای هوشمند Counter) است و هم تحت شبکه و آنلاین می توان بازی را اجرا کرد. گرافیک بازی، بهتر صداها طبیعی تر و حرکات بازیکنان بسیار حرفه ای تر شده است، کاراکترهای جدید و اسلحه های قدرتمند، و اضافه شدن نقشه های جدید، از نقاط قوت این نسخه می باشد. این نسخه از بازی احتیاجی کرک و سریال نیست. این نسخه همراه با آپدیت 2012 می باشدکه هم اکنون بازی محبوب و معروف Counter Strike Source 1.6 آماده دریافت می باشد.

صد و هیجده...
ما را در سایت صد و هیجده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ناشناس 118 بازدید : 428 تاريخ : شنبه 12 فروردين 1391 ساعت: 21:18


یکی از نرم افزارهای کاربردی در گوشی های اندروید ساپورت را میتوان به AppZilla اشاره کرد. این نرم افزار قدرتمند شامل 50 نرم افزار کاربردی و ابزارهای گوناگون که در یک مجموعه قابل نصب میباشد. که با نصب این نرم افزار میتوانید از 50 ابزار گوناگون و  جذاب برخودار شوید.

صد و هیجده...
ما را در سایت صد و هیجده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ناشناس 118 بازدید : 403 تاريخ : شنبه 12 فروردين 1391 ساعت: 21:18


نرم افزار تقویم فارسی رایجترین نرم افزار تلفن همراه در بین ایران می باشد نسخه های مختلف از نرم افزار فوق صدها هزار بار بر روی تلفن همراه ایرانیان در سراسر دنیا نصب و استفاده شده است. تقویمی که برای کاربران عزیز پیمان دانلود در نظر گرفته شده است Android persian Calendar میباشد که با فرمت apk ارائه شده و قابل اجرا برروی گوشی های دارای سیستم عامل اندرویید نسخه  1.6 به بالا میباشد.

صد و هیجده...
ما را در سایت صد و هیجده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ناشناس 118 بازدید : 393 تاريخ : شنبه 12 فروردين 1391 ساعت: 21:18


تصاویر را می توان برای ثبت خاطرات نگه داری کرد تا پس از گذشت چند سال خاطرات شیرین گذشته بازسازی شوند. در گذشته تصاویر برروی ورق های مخصوصی چاپ می شد و حالا به صورت دیجیتالی در حافظه های گوناگون و با کیفیت بسیار بهتری نگه داری می شود و چه بهتر که این نگهداری تصاویر به صورت دیجیتالی با کمی ذوق و سلیقه زیباتر هم شود. Mojosoft Photo Frame Studio نمونه ای از نرم افزارهایی است که می توان با بهره گیری از آن به تصاویر فریم ها یا همان قاب های زیبا را اضافه کرد تا در صورت دلخواه هم به صورت دیجیتالی جذاب تر به نظر آید و هم زمانی که آن ها را چاپ می کنیم زیباتر جلوه کند.
وجود طرح های آماده فراوان در این نرم افزار تمامی سلیقه ها را پاسخگو است ؛ واسط کاربری جذاب و استفاده بسیار آسان از نرم افزار هم کمک می کند تا تمامی کاربران بتوانند از این ابزار ساده اما مفید بهره بگیرند. اضافه کردن Text به تصاویر ، سازگاری با فرمت های رایج ، نهایت کیفیت در ذخیره سازی و دسته بندی طرح های آماده موجود در نرم افزار از جمله مهم ترین خصوصیاتی هستند که Mojosoft Photo Frame Studio با خود به همراه آورده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mojosoft Photo Frame Studio:
- واسط کاربری بسیار جذاب
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- وجود طرح های آماده فراوان
- دسته بندی طرح های آماده به منظور سهولت در یافتن طرح مورد نظر
- نهایت کیفیت در ذخیره سازی
- امکان اضافه کردن اشکال و یا متن ها به تصاویر
- ویرایش ساده تصاویر
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

صد و هیجده...
ما را در سایت صد و هیجده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ناشناس 118 بازدید : 393 تاريخ : شنبه 12 فروردين 1391 ساعت: 21:18


به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.

صد و هیجده...
ما را در سایت صد و هیجده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ناشناس 118 بازدید : 377 تاريخ : شنبه 12 فروردين 1391 ساعت: 21:18


کتاب شگفت انگیز EbooKMagic نسخه فروردین ماه 1391 و  نسخه آزمايشي براي ( اپل آيفون، تبلت ها و كتابخوانهاي الكترونيكي ) كه جدیدترین نسخه این کتاب را براي شما آماده كرده ايم. و همچنین کتابی به مناسبت سال نو با عنوان "ویژه نامه عید" که به عنوان عیدی تدارک دیده شده است کتاب شگفت انگیز EBooKMagic نسخه فروردین ماه 91 - ( جاوا و آندرويد و ePub )
خدای من !
 یک سال گذشت و چهار فصل و دوازده ماه و سیصد و شصت و پنج روز ...
چگونه است که رهایم نمی کنی و چگونه است که هرگز و هرگز از تو نا امید نمیشوم . این چه رسم خدایی است؟!
 خدای من!  
آوای ملکوتی یا مقلب القلوب و الابصار می آید ...
تو مرا میخوانی که بخوانمت ؟
 این منم با حسرت سالهای رفته ... یا مدبراللیل والنهار .
این منم با هزاران امید به سالهای پیش رو . یا محول الحول والاحوال .
 خدای من!
بندگی ام را بپذیر و التماس مرا بشنو : حول حالنا ، حول حالنا ....
خوب من بوی عطر تحویل می آید ...
چه مبارک تقدیری ...
 جاده های زندگی را خدا هموار می کند کار ما فقط برداشتن سنگ ریزه هاست
ویژه نامه عید(جاوا - آندروید - ePub) (با تم سفره هفت سین)
 
ویژه نامه عید 91 از موضوعات زیر تشکیل شده است:
سفره هفت سین:
معرفی سفره هفت سین و خواص آن
ذکر سین ها و شرح آن ها
اجزای دیگر سفره هفت سین
خواندنی های عید:
لباس نو
خوراک نوروزی
دید و بازدیدهای نوروزی
و ...
بخش کامل گردشگری در ایران:
معرفی تک تک استان ها به همراه پایتخت و همچنین مساحت آنها
مکان های تفریحی و فرهنگی استان ها
گویش ها و مناطق جغرافیایی
و...
سیزده بدر:
فلسفه سیزده بدر در ایران باستان
سبزه گره زنی
و...
اشعار و پیامک ها:
پیامک های تبریک عید و سیزده بدر
شعرهایی در مورد عید

صد و هیجده...
ما را در سایت صد و هیجده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ناشناس 118 بازدید : 388 تاريخ : شنبه 12 فروردين 1391 ساعت: 21:18